måndag 22 oktober 2012

Oui j'aime le thé

Farmoster var asmys, helt otroligt. 98 år gammal, men vilken glädje! "Jag hör dåligt, jag ser dåligt och jag går dåligt. Annars är allt bra!" Och så lagar hon supergod mat. Världens finaste♥


Idag hade jag franskaprov. Haha. No further comment.


Och fyra-fem fikapauser, bara under skoltid. Fantastiskt.



Nu ska jag skriva minst en av uppsatserna, läsa ryskan, städa och kanske plugga inför morgondagens matteprov innan jag ser klart på Episod IV. (Hur kan jag inte ha nördat igenom dessa fler gånger genom de senaste åren? Förstår det verkligen inte.)

Bilderna är för övrigt en del av helgens och dagens téer. Mumma!

Klockan är snart halv tolv haha, bra jobbat. Sätt igång.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!