söndag 21 oktober 2012

Åhåhå

Orkar verkligen inte att jag har suttit och lekt riktig bloggare med femtielva updates idag.

Men efter sista updaten kom äldsta brodern hit och hälsade på med sina hundar (dör så fina) för att vi (familjen, exkl mig) ska hundvakta dem nästa vecka. Det funkade med våra och hans, so nemas problemas. That makes me happy.
Och så tittade jag och yngsta storebrodern klart på episod II och struntade i att vi var tillsagda att sova och tittade vidare på episod III. Rebelliskt osv. Jag hatar verkligen att sluta titta nu när allt är som värst, men klockan är faktiskt halv två och jag måste upp imorgon. Alltså jag kommer sova inatt och drömma mardrömmar om att världen är dålig eller något, Anakin why did you betray me?? Älskar att veta hur det slutar, men ändå. åh.




Det är ganska varmt här inne nu förresten, så kan sova nu. Underbart!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!