onsdag 24 oktober 2012

Skor i träd och paljetter på naglarna

Allt på sin plats alltså.


 Idag fick jag resultatet på franskaprovet. D haha, orkar inte. Bättre lycka nästa gång eller något (men seriously vem ber en översätta Wales ("Gallernas Land" på franska tydligen) när man ska översätta länder? jaja).

Och matteprovets del II verkar ha gått en massa bättre än del I. Spännande. Sen vet jag ju inte hur nya betygssystemet fungerar (kul att jag fick det förklarat för mig när jag bytte?), men kanske drar det upp betyget lite. Eller? Någon insatt?


Det här var för övrigt jag idag. Mammas gamla stickade second hand-tröja (älskar verkligen färgen, vågar inte kalla den blålila av risken att vara färgblind i smyg), hjärtberlocken och födelsedagsdrakschalen från Polen. 
Första bilden med mig i utsläppt kort hår på bloggen? Varsågoda, ni har säkert väntat med spänning.


Det här har jag taggat hela kvällen! Mamma visade den för mig när jag kom hem, jag blev rätt lycklig alltså. Nu när jag äntligen blev lite hungrig bredde jag mig två mackor.
Första tuggan var god!
Sen tvingade jag i mig så mycket som möjligt och nu ligger den sista halvan och hoppas på att jag ska äta upp den. Blä, in your dreams mackan. Det här var till och med en större besvikelse än Kiwi-glassen i somras. :c


Så jag tröstar mig själv med paljetter på naglarna, Teddybears Sthlm & Swingfly och Bob the Dinosaur. Jag presenterar honom för er som inte har träffat honom än i nästa inlägg!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!