torsdag 13 september 2012

Små lätta moln på en himmel som är blå

Hänglåsen blev dekorerade och klara över natten, jättenöjd blev jag :) Blir nästan (men bara nästan) förvånad själv över att jag lade ner så mycket arbete på dem haha




Otroligt vad glad jag blir av detaljer, småsaker egentligen, jag ler när jag ser en regnbåge varje gång jag ska öppna mitt skåp.

En annan småsak jag blev glad för idag var uppspelningen. Folkmusikgruppen hade blivit inbokade till ett församlingshem för att spela för en pensionärsförening eller så, vet inte riktigt. Vi spelade, och det gick väl bra, men det gulliga var hur vi bemöttes. Tanterna och farbröderna var hur fina som helst, log när vi spelade och nynnade med i de låtar de kände igen. Efteråt fick vi alla choklad som uppskattning över att vi hade spelat, hur rara? Blir varm på insidan (och utsidan för den delen, älskar höstsolen trots allt!)


Så något för er att glädja er åt är Snöblinds version av Små Lätta Moln, varsågoda!
http://www.youtube.com/watch?v=xeR2-7Adpmw

Nu ska jag återgå till franskaglosorna,
Bisous

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!