tisdag 11 september 2012

Bababa


Jag överlevde. Fotograferingen, that is. Jag hann faktiskt ändra mig en gång till innan jag gick till skolan haha, men jag hade i alla fall turen att få stå upp på fotot i år! För övrigt hade jag min andra sånglektion någonsin (det gick bra, så himla roligt är det med personlig undervisning!) och så har jag ätit donuts. Mums!



Nu sitter och lyssnar på gladlåtar av Miss Li och pimpar mina nyinskaffade hänglås+nycklar med nagellack. Tre stycken lås med respektive tre nycklar var, rätt kul faktiskt att pilla med. Resultatet kommer så fort jag är något sånär nöjd haha!

Och på tal om inget känner jag ett fint sug efter att få åka utomlands. Portugal, Lissabon eller så.

Men nu ska jag läsa klart ryskaläxan till imorgon,

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!