tisdag 4 september 2012

Sjömansloppis i storstan


Idag for klassen iväg till stora staden Stockholm. Vi gick på lite olika museum, spännande. Syftet? Ingen aning!
Dagen fylldes ändå upp med fransktalande frukt- och crêpeförsäljare, loppis och second hand. Loppisen var något galet bra, så nu har jag en favoritaffär i staden skulle jag tro. Den ligger i gamla stan och är verkligen en lokal som helt enkelt är överfylld med massor av grejer. Att man bara hittar den ena skon, prutar lite, umgås med aschill försäljare och konstant hittar nya spännande artiklar och saker bidrog till att jag hade kunnat gå omkring därinne i timmar verkligen, tid vi inte riktigt hade. Men jag kommer tillbaks, oh yes I will.

Insåg att jag bara tog en bild under dagen, så den får duga!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!