måndag 24 september 2012

Det är inte varje dag man får mail från Arla

med tack för sina många kloka tankar och sitt brinnande samhällsengagemang.
Men ibland händer det, och just idag gjorde det min eftermiddag. Det, mjukglass och Tom&Jerry-kex med Nutella. Jag kanske inte kan hoppas på att jag kan ändra världen haha, men man kan ju hoppas på att de tar till sig av förslag i alla fall. :)

Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, då jag har varit sjuk. Eller, elevrådet har taggat på skolan (jag hade min intervju idag, tror det gick bra yay) och de fina spanjorerna har tyvärr åkt hem nu. Efter en aslugn helg är jag förhoppningsvis på bättringsvägen gällande hälsan, men det ordnar sig imorgon - skogsutflykt med klassen. 8 grader och regn, orientering och allemansrätten, jag kan inte bli lyckligare. Skjut mig.


För övrigt åker håret nog av i veckan, eller den som kommer. Nu räcker det med att vela om det.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!