onsdag 26 september 2012

Tro och hoppas är allt vi kan

Ja, jag är mer förkyld än tidigare. Tack, skogsutflykten, tack.
Dock ska jag inte klaga, det regnade inte och var inte lika hemskt som jag trodde! Och vem kunde ha gissat att vi skulle få spela fotboll i skogen liksom? Kul ju.

Tidigare idag hade jag teateruttagning, gick lagom. Jag vet inte om det räcker though, men hoppas kan man alltid göra. För fy va kul det skulle vara att få spela teater, spexa, åh.

Och nyss skickade jag in en ansökan om att få åka till Tanzania med kyrkan nu i höst. Får bara hoppashoppashoppas där med!

Tro och hoppas.

Nu ska jag återgå till mitt mindset om att vara duktig i skolan och skriva min historia-uppgift, lite tagg i alla fall! :)

Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!