torsdag 9 maj 2013

Skate på ett nytt sätt

Jag måste väl medge att jag aldrig kommer börja träna konståkning igen, men den andra typen av skate fick liv idag då jag skaffade ett årskort på Brädcentralen. Och herregud vad roligt det var!



Jag följde med en kompis på tjejskaten och drog med en annan att vara nybörjare med, och vi åkte och åkte och det var så kul. Imorgon ska jag kanske åka i skateparken i Tybble med en annan vän (jag reser i tiden och berättar att vi hamnade vid Behrn, jag fick en kille att pröva åka för första gången och vi hade askul. Lägger upp en bild från dess inunder) och så verkar jag ha löst problemet med min egen bräda (man kunde inte svänga, tydligen berodde det inte på mig utan på alldeles för tight åtdragna skruvar. Där ser man!) och jag ser så otroligt mycket fram emot att vara bekväm på brädan.




Go go go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!