onsdag 15 maj 2013

La forêt

Un escargot 
Un autre escargot. 

Quand on est arrivé en Grängesberg cette weekend

Dans la forêt

Mon chien Cheva avec quelque chose dans son moustache

Mes nouveaux chaussures

Ja, jag har nationella i franska imorgon igen, varför tror jag att det här kommer hjälpa?
*EDIT: Jag fick ett jättefint slutbetyg och kan spricka av lycka!*
Bilderna är från i onsdags när det hade regnat här i Örebro, och lördag-söndag när jag övningskörde upp till stugan, 20+ mil totalt. Det var kul! Skorna är inte så mycket mer skogsrelaterade än att jag hittade dem i stugan, mammas gamla, (oanvända♥) en storlek för stora, helt jävla fantastiska skor. Överväger att ha dem på balen i år, om jag bara beställer hem klänningen jag hade tänkt mig. Alltså den är asfin den med, ni skulle bara veta.

Bisous

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!