lördag 19 januari 2013

det var finfredag

Igår började jag mina formal fridays, en blommig blus blev det. Tyvärr åkte den av till träningen, men det var ett tappert försök! (Träningen har verkligen kommit igång förresten. Med både dubbla idrottslektioner, träningsdagbok (=konståkning♥♥♥) och egna benpass, måste jag säga att jag faktiskt är lite stolt. Jag mår bra över det i alla fall.)



Det var en fin dag, med som sagt både träning, nya böcker (Le Petit Prince för franskan och så får jag läsa om Animal Farm för engelskan) och dekoration av skolan - det är ju alla hjärtans dag om mindre än en månad! Det kommer bli fint, och fint blev det med glitter på allt och alla.


Det är inte helt klart, det ska upp lite kuvert och så för att faktiskt posta, men jag ser fram emot den 14e februari! Okej, okej, *forever alone*-day för min del, men fint ändå :)


En till sak som gjorde min dag var faktiskt en ny kattleksak. Det kan låta löjligt, men Miranda, en av katterna (katten i bilden är inte boven i dramat) har upptäckt hur fantastiskt roliga och goda (???) mina tofsar är. Det har försvunnit nästan en om dagen de senaste veckorna, de börjar ta slut. Nu hoppas jag på det bästa.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!