fredag 18 januari 2013

det här kommer bli så himla bra

I onsdags hade vi det första repet med doh-kören inför musikalshowen i februari. Repet drog över med mer än en timme, men ingen brydde sig. Det var så galet kul, och det här kommer bli så bra. En av låtarna som verkligen rycker upp humöret, så det blir en sorts sneak peek för er haha -



För övrigt har mitt schema ställts om så att jag i fortsättningen bara har två idrottslektioner på torsdagar. Inte "bara" som i att det bara är två lektioner, utan som i att jag har en heldag med idrott, det är konstigt? Jag ska komplettera timmar för programbytet, och jag kan inte säga att jag var taggad på att ha mer idrott än vanligt. Men första lektionen med andra klassen var idag, och jag tyckte om det (obs jag tycker inte om idrotten i skolan vanligtvis, jag har dessutom ingen talang i bollsporter eller någon som helst kondition)! Klassen verkar trevlig och läraren är sååå  mycket bättre än min vanliga. Jag tar mig igenom det här med, så jag är nöjd nöjd nöjd!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!