onsdag 5 december 2012

vintern ska värma våra fötter

Sådär, nu var jag tvungen att dela med mig igen, fast om glädje den här gången. Jag spelade nämligen fiol och sjöng på en adventskonsert (lunchkonsert, yay) idag och fick så himla fin respons så jag är som en liten sol nu, lalala.



För övrig försov jag mig idag för första gången på bussen, 2 hållplatser senare och jag är ute i Bista typ. 1 timme totalt på bussen blev det, jag satt alltså kvar på bussen och åkte med ett varv - jag missade mitt franskaprov, inte helt kul kanske. Men själva situationen var det!
Och nu sitter jag och gör klart presentationen för ryskan om lite mindre än en timme.



Får jag den stooora äran att presentera.. Barclay de Tolly!!
Nä, inte så spännande kanske.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!