torsdag 13 december 2012

c'etait un jour fantastique

Whoop, bra dag. Fyra luciatåg och ett brandlarm senare sitter jag här, nöjd med dagen. Smärre kaos lite då och då (som en förfrusen ostämd ostämbar fiol precis innan showtime) men en överlag fin dag! Själv var jag med i tre av tågen, ett framfördes så vackert av elever på skolan.


Jag har inte så mycket tid och ork egentligen, men jag måste plugga inför morgondagens franskaprov. Men det finns så mycket som distraherar?? Så just nu målar jag nagellack, läser franska och panikar över att jag inget kan, beundrar julgranen mamma nyss kom in med (sjukt cool, byter färger och så) och lyssnar på dålig musik bara för att den ligger i en playlist som heter "plugg". Good enough.

Puss
PS måste läggas till att jag har på mig min favoritskjorta som återfanns igår, grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!