söndag 11 november 2012

sura äppelskallar och vattenmeloner räddar mig

Nu har det dragit igång, kaoset.
Jag är tydligen inte så stresstålig haha.
För tillfället sitter jag med en godispåse och kaosuppsats, sen när mammas hår är färgat ska jag vidare på någon mer uppsats och provplugg, innan jag drar iväg ett sponsormail eller två. (Jag vet, efter IB borde jag inte klaga, men det blev ganska överväldigande)
Men hey, det löser sig säkert. Som en brustablett.

Igår var jag och spelade fiol ett par timmar med folkmusikgänget, det var hur kul som helst. Det blev en härlig blandning mellan valser, julmusik och tango! Igår var för övrig första gången jag hörde julmusik för säsongen, alltså inte från någon som går och nynnar eller så, utan Spotify-reklamen. Lite läskigt, jag är inte helt redo på jul faktiskt. Och juldekorationerna kom upp på stan dagen efter höstlovet. Har folk bråttom med julen på något sätt?

Svalkar vinden, värmer solen
Ser du något bakom molnen
Känner du lyckan genom sorgen
Jag har inget mer än mina tankar
 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!