tisdag 13 november 2012

I'm a goddamn fool, but then again, so are you

..and the lion's roar, the lion's roar.

Uppsatsen avklarades, och jag är så sjukt lättad över att bli av med den, äntligen. Så himla skönt. Och så fick jag tillbaks ett trevligt matteresultat idag också, inte helt fel. :)

Imorgon är jag trippelbokad eller så, flera gånger om så bara usch. Vill verkligen gå på allt, så vad är grejen med för få timmar per dygn och för få dagar per vecka?


Prio på alldelesförfullbokad-listan är nog teaterrepet imorgon. Det blir repetition inför fredagens framförande på Kulturnatten - de rollerna jag spelade sist kommer inte vara med pga fel scener, men jag fick precis veta att jag ska ta över en annan roll, så det blir fortfarande bra! Ganska spännande, två dagar till föreställning sådär, men det är inte alls mycket att säga. Det blir guld!

Pussgonatt

2 kommentarer:

  1. Hej kära fina du!♥ Remember this? Don't over-do stuff, för i slutet är veckorna lagom långa ändå:

    http://alltingnytt.blogspot.se/2011/08/aren-gar-for-fort-och-dygnen-ar-for.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh, kommer ihåg de 58 studsande elefanterna nu också.
      Men längre veckor hade varit okej, som i längre helger. Do want

      Radera

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!