fredag 17 augusti 2012

Change


Så blev det ännu en dag.
Möte i skolan med SYV (typ fjärde gången jag är i skolan innan terminen har börjat, nästan inte ok haha), så  nu behöver bara mor skriva under så byter jag linje på tisdag. Lite läskigt faktsikt, jag kommer sakna linjen, klassen, lärarna och faktiskt kurserna en väldans massa. Berättade för klassen nyss, känns lite rough sådär. Menmen, det blir bäst såhär.


Sen blev det jobb, fint väder och fina kunder. Efter en mindre olycka med pantburkarna innuti kaféet blev det dags att åka och panta dem, 151 stycken blev det (även om jag tappade en på vägen dit :$ ).Go green och så :) På tal om det blir det zuccini-plättar i morgondagens lunchlåda, wehoo.


Och en fin vän stannade förbi på jobbet en stund vilket resulterade i att jag åkte hem till henne efteråt och vi färgade varandras hår, lite spontant sådär. Oj. Mitt hår är orange typ, älskar det. Hur fint som helst (vet att man inte får säga så men jag är faktiskt sjukt nöjd så det struntar jag i). Men bild kommer någon gång när jag inte är helt sönder efter en för lång dag. På tal om sönder hintar mina ben om att det är dags att träna igen. Söndag kanske? Sånna saker ska inte planeras, Just do it.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!