torsdag 16 augusti 2012

Blå, blå, blå


Så löste det sig precis som jag trodde.
Imorse åkte jag till skolan, fick både tag på alla grejer jag behövde och de lärare jag ville få tag på. Plus att jag hann med att hjälpa till lite med rumsrenoveringen av skolföreningsrummet, inte helt fel! Det blir riktigt bra i slutändan tror jag.


Inte ett moln så långt ögat kan nå, den här färgen hade hela himlen ikväll. Imorgon och resten av helgen blir det till att jobba, jag vill faktiskt inte att det ska vara fint väder då. Sälja glass i strålande solsken (25 grader tjoho) i en av Europas absolut vackraste parker med flera pågående evenemang alldeles intill ensam, det kan bli ganska mycket folk. Men det klarar jag av, inget att oroa sig över!


Storebror kom hem med Carte D'Or Blåbär och Vanilj, den var faktiskt riktigt god. Taggar något stört att det har beställts in Kiwiglass på jobbet, ser fram emot den en massa. Fatta vad gott det låter alltså! Och Melon kommer tillbaks, eufori!
På tal om ätbara saker föreslog jag för mamma att vi borde laga vegetariskt hemma, och hon lät faktiskt positiv. Helt otroligt, va glad jag blir. Det här blir i alla fall spännande att följa upp!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!