fredag 11 januari 2013

det flyter på så fint.

Den fina koppen med ugglor har äntligen flugit till skolan för att sätta te-kant på skoldagarna,
H&M klär mina ben med nya aztecmönstrade byxor och får mig att lukta apelsin, jag har apelsinchoklad brevid mig på bordet och i munnen, jag har fått samtal från Kulturskolan med erbjudande om att vara med och köra i en riktig musikal/försetällning/någotidenstilen  på Hjalmar Bergmanteatern i februari (självklart tackade jag ja!), jag har åkt skridskor för första gången i vinter och också för första gången de kommande 10 veckorna, alla hjärtans dag-planerna smids i tankeverkstaden och här sitter jag och dekorerar min gladburk.
Summa sumarum är jag glad, tack för mig.





Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!