torsdag 25 oktober 2012

Meet Bob.

Hej världen, det här är Bob the Dinosaur!
Vi träffades hos tandläkaren den 16 mars i år och han har bott hos mig sedan dess.

Finaste. Stegosaurusen. Ever.
Rawr.
Idag har jag haft en fuldag (brukar inte känna mig ful, men idag var tyvärr en sån dag. Brr). Men annars har dagen varit fin; fiol, fika och styrelserummets kodlås introducerades, rest of the year: made.♥

Nu har jag gjort klart franskaläxan och tänker nog faktiskt gå och lägga mig i tid! Tydligen är det meningen att jag borde sova 10 timmar per dygn, 13-18åringar you know. Good luck with that säger jag bara! Koalor sover hela 22 timmar och giraffer bara 1,9. Och 12% av världens befolkning drömmer bara i svartvitt. Siffran sjönk efter att färg-tvn introducerades. Slut på random facts of the day,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!