tisdag 16 oktober 2012

Heaven on Earth

Dance like nobody's watching;
love like you've never been hurt.
Sing like nobody's listening;
live like it's heaven on earth.

Jag känner bara att det här passar så himla bra just nu.
Dels av alla underbara YouTube-klipp jag satt och tittade på tidigare ikväll, dels för mamma precis ropade från mitt rum och undrade om det var ok att sova (ja, jag har återupptäckt min gitarr och sitter och spelar trots att jag inte kan och sjunger falskt. Partyparty)



Egentligen borde jag plugga franska till provet imorgon. Det är anledningen till gitarren egentligen - jag behövde en paus och den låg nära till hands. Plus att jag blev så himla glad av klippen som sagt, så jag delar med mig!


Alltså fan va jag vill göra det här haha! Sen får jag flashbacks till fotolektionen tidigare i höst, när jag dansade och råkade bli duschad i en fontän på stan. Tyvärr finns inte bilderna kvar, annars hade jag bjudit på dem!
Bisous

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

och länka gärna din egen blogg, så kikar jag förbi!